Definīcija: Google Analytics ir tiešsaistes analītikas rīks, kas tīmekļa pārziņiem sniedz lielu apjomu ar informāciju par aktivitātēm lapā. Google Analytics dod iespēju e-komersantiem segmentēt viņu apmeklētājus, studēt apmeklējuma sakarības, un optimizēt konversiju – tām līdzi ir vēl vairums citu iespēju, ko sniedz Google Analytics.
Dati tiek rādīti metrikās, kas mēra apmeklētāju uzvedību, un dimensijās, kas raksturo apmeklētāju. Metrika un dimensijas palīdz e-komercijas uzņēmumu īpašniekiem rast atbildes uz svarīgiem jautājumiem:
Daži no populārākajiem datu veidiem ko var iegūt no Google Analytics ir:
Izmantojot segmentus vai lietotāja specifiskās dimensijas, e-komersanti var salīdzināt kā dažādas apmeklētāju grupas mijiedarbojas ar vietni.
Google Analytics piedāvā grafiku kurš reproducē lietotāju datus ilgākā laika posmā. Studējot lielākas datu kopas nodrošina to, ka iegūtā informācija precīzāk attēlos patieso situāciju, kā arī šādā veidā iespējams atrast korelācijas starp dažādiem notikumiem un apmeklētāju rīcību. Kā piemēram, e-komersants var redzēt vai bezmaksas piegādes ieviešana palielināja vai samazināja lietotāju skaitu un pirkumus.
Uzņēmumi var paļauties uz Google Analytics, ka tas palīdzēs nospraust mērķus, un monitorēs progresu līdz mērķim. Makro konversiju kontekstā iespējams implantēt izsekošanas kodu interneta veikala grozā, lai analizētu lietotāju uzvedību izdarot pirkumu.